Jak ve firmě zefektivníte procesy napříč všemi odděleními?

Pošlete papír do důchodu

Firmy často trápí rozbujelá administrativa a obtížná práce s dokumenty. Řešením je převod dokumentů do elektronické podoby. Pro malé a střední podniky je vhodným řešením je ERP systém, například Money ERP. Zbavíte se tak ručního vypisování a stohů šanonů. Dokumenty pak může systém generovat zcela automaticky pro úsporu času i práce.

Automatizace přináší výhody i při fakturaci a obecně i v účetnictví. Faktury lze vytvářet několika kliknutími či je generovat a zasílat zcela automaticky. Systém hlídá legislativní náležitosti, přeloží fakturu do cizího jazyka nebo ověří DIČ zákazníka. Vše zvládne online fakturační služba iDoklad určená pro živnostníky a drobné podnikání.

Nechte výrobu a sklady pracovat za vás

Nezvládnuté či zastaralé metody řízení skladů a výroby jsou často brzdou pro další rozvoj firmy. Řešením je zaměstnance vybavit elektronickými čtečkami napojenými na ERP systém, díky kterým skladníci vždy přesně ví, kde je která položka, a objednávku odbaví prostým načtením čárového kódu. Přesně to vám nabídne například Byznys. Stejných výhod pak můžete využít i při řízení výroby. Dá se také propojit s e-shopem. Kromě logistických výhod tak získáte i jistotu aktuálních informací na e-shopu a nemusíte nic ručně aktualizovat.

Mějte svou kancelář doma i v terénu

Upuštění od papírových dokumentů ocení i servisní technici, obchodníci i další, kteří pracují v terénu. Pro řadu svých řešení Solitea poskytuje i aplikace optimalizované pro mobilní zařízení tak, aby měli všichni potřebné informace neustále s sebou.

Přeřaďte se svou firmou na vyšší rychlost

Všechna výše uvedená řešení vám přinesou výraznou úsporu času i nákladů díky nižší administrativní zátěži, menší chybovosti a zrychlení procesů. Nezávisí přitom na velikosti firmy či oboru činnosti. V portfoliu Solitey totiž naleznete ERP řešení pro drobné živnostníky, velké korporace i státní instituce. Navštivte domovskou stránku Solitea a najděte si v nabídce své řešení na míru.