„Spustila se venku průtrž mračen? Nabídněte lidem deštníky. Máte restauraci? Přilákejte kolemjdoucí ráno na snídani, později na obědové menu a odpoledne na happy hours. V hotelech můžete propagovat třeba wellness služby nebo nové golfové hřiště. Míra kreativity je jen na vás,“ komentuje Michal Havel, marketingový ředitel společnosti Jansen Display, která se specializuje na výrobu digitálních áček, venkovních totemů a dalších pop médií.
Digitální displeje povznášejí prezentaci jakékoli společnosti na vyšší úroveň. Poutají pozornost nejen svým měnícím se obsahem, ale samy o sobě působí atraktivně. „Zásadní je nepodcenit kvalitu zobrazovaného vizuálu. Je důležité dát si na použitých fotografiích i videích záležet,“ upozorňuje Michal Havel.
Nová řada Trendline je reakcí na dlouhodobou poptávku zákazníků po prémiové eleganci. Designéři Jansen Display proto vytvořili sérii digitálních áček, panelů i volně stojících totemů, které vynikají stylovým provedením. Některé produkty jsou prakticky bezrámové, jiné zaujmou zaoblenými hranami.
„Produkty z této řady se uplatní všude, kde je kladen důraz na maximální kvalitu. Ideálním místem jsou nejrůznější showroomy či veletrhy, kde jde v první řadě o to zaujmout a nadchnout zákazníka,“ přibližuje Michal Havel.
Ideální způsob prezentace
Obsluha digitálních pop médií je až kouzelně jednoduchá. Veškerý obsah se do digitálního nosiče nahraje pomocí USB disku. Změnit vyobrazený vizuál je tak otázkou několika vteřin. Vše je intuitivní, není třeba studovat žádné návody.
Digitální displeje se ve větší míře uplatňují zejména na recepcích hotelů a před vchody do restaurací. Poslední dobou už ale zdaleka nejsou výsadou pouze v segmentu HORECA. Nedávno si například před vchody do svých poboček instalovala venkovní digitální totemy z dílny Jansen Display společnost Möbelix.
Nástěnné digitální rámy lze například v pobočkách McDonalds. Ty nejnavštěvovanější jako bonus nabízejí ještě tablety zabudované přímo ve stolech, rovněž z dílny Jansen Display.