Příjem vs. výdej. Zapomeňte na složité dopočítáváním, dejte si raději drink

Dejte sbohem tukovým buňkám

Chodíte-li do fitness především na kardio trénink pálit kalorie, možná také děláte tu chybu, že na sebe navléknete co nejvíce vrstev oblečení a máte dobrý pocit, protože se hodně potíte. Kromě toho, že ze sebe vylučujete vodu, přicházíte i o minerály a další důležité látky. Vsaďte raději na L-karnitin, který funguje jako „spalovač“ a vyváženě redukuje tukovou tkáň. Pamatujte, že kardio trénink by měl probíhat spíše ráno, kdy je organismus plný energie, kterou ze sebe tělo lépe vydává. Zároveň je ale třeba pamatovat na důkladné zahřátí před samotným cvičením, protože svaly mohou být po noci ztuhlé.

Rychlé občerstvení přímo ve fitness

Pokud se ke cvičení dostanete nejdříve odpoledne, nebo až večer, je dost pravděpodobné, že na trénink dorazíte hladoví. V tom případě mějte ve sportovní tašce připravený Mana nápoj, kterým hlad rychle zaženete. Nemusíte ani čekat až vám slehne, protože drink nijak nezatíží žaludek, a vy se hned můžete odebrat ke strojům. Stejně tak je Mana ideálním řešením poté, co se vrátíte z tréninku ke skříňce. Pokud vás sužuje opravdu velký hlad, vypít ho stihnete ještě před sprchou. Mana je rychlé, zdravé, výživné a nutričně kompletní řešení. Z tréninku budete odcházet spokojení po odvedeném fyzickém výkonu a bez kručícího břicha. Vytrhne vám trh z paty neutrální, kakaová, jahodovo-malinová nebo exotická příchuť? Vybírejte na www.mojemana.cz.  

Ohlídejte si svůj příjem

Do fitness chodí zpravidla dva typy lidí. Jedni se snaží zbavit přebytečných kil a ti druzí se naopak snaží nějaká ta kila přibrat v podobě nabraných svalů. Ať tak nebo tak, pro oba typy platí, že je důležité hlídat si příjem a výdej. Zatímco člověk, který se chce zbavit pneumatiky kolem břicha musí přemýšlet, jestli si po odpoledním tréninku může ještě dát ovocné smoothie, tak člověk, který chce nabrat svalovou hmotu musí naopak hodně jíst celý den. Samozřejmě je třeba mít vhodně rozvržený příjem tuků, bílkovin a sacharidů. Pro oba typy je vhodný Mana nápoj, díky němuž lze příjem kalorií lehce ovlivňovat. Zatímco tedy člověku v režimu spalování bude stačit pár lahviček Mana nápoje, pro toho kdo nabírá bude ideální Mana prášek, jehož dávkování si sám přizpůsobí dle potřeby.  

Věděli jste, že

·      …kromě toho, že Mana obsahuje unikátní ingredience, je plná vlákniny, proteinů a hodnotných tuků?

·      …studie dokazují, že Mana je schopná kompletně nahradit veškeré jídlo?

·      …Mana nejen, že podporuje metabolismus, ale zároveň zlepšuje všechny normální fyzické i psychické činnosti?