„Idvertoriál je true native formát, který je strukturou podobný běžnému článku na vybraném webu. Je však výjimečný možností optimalizace. V takové kampani můžete rozvinout jedno nosné téma nebo propagovat až čtyři různá sdělení. Průběžné výsledky kampaně dostupné v reálném čase, pak ukáží, které téma, nebo zpráva jsou pro zákazníky nejzajímavější. A ty upřednostní. Přitom se čtenář pohybuje stále v redakčního obsahu. Komunikovaná informace tak má o to větší důvěryhodnost,“ vysvětluje základní principy optimalizované true native reklamy v on-line prostředí Milan Hrazánek ze společnosti iDvert.
True native kampaň obsahuje až 4 články, pro každý z článků můžete vložit 2 alternativní nadpisy a 2 úvodní fotografie, z nichž si samoučící algoritmus vybere kombinaci s nejlepšími průběžnými výsledky a upřednostní je před ostatními. Články jsou umístěny na prémiových pozicích online portálů a můžete je doplnit fotkami a videi. Samozřejmostí je průběžná optimalizace kampaně a responzivita obsahu, tak aby se dosáhlo maximálního účinku kampaně. Ukázka kampaně je viditelná na přiloženém videu níže.
I čísla hovoří jasně. Podle průzkumu si totiž true native článků všímá až 93 procent uživatelů. Na rozdíl od bannerů je totiž čtenáři automaticky nefiltrují jako reklamní sdělení.
Díky řazení do redakčního obsahu se vyhnou články i nástrojům, které blokují standardní reklamní formáty. Abyste oslovili čtenáře, kteří spadají do vaší cílové skupiny, můžete samozřejmě volit různé způsoby cílení.
Spolupráce už úspěšně funguje mimo jiné s jedním z největších vydavatelských domů u nás – Czech News Center. Vaše true native reklamní články se tedy přirozenou cestou mohou dostat ke čtenářům významných médií, jako třeba Blesk.cz, Sport.cz, E15.cz, Reflex.cz a mnoha dalších titulů se širokou základnou a nejrůznější skladbou cílových skupin.
„S true native článkem mají dobré zkušenosti různé skupiny zákazníků, od živnostníků až po velké korporace. Každému, kdo se na nás obrátí, rádi a ochotně poradíme,“ doplňuje Hrazánek ze společnosti iDvert.
Další informace hledejte na www.idvert.cz, nebo na e-mailu milan.hrazanek@idvert.cz.