Letošní podzimní sezónu vsaďte v online reklamě na true native formát

„Idvertoriál je true native formát, který je strukturou podobný běžnému článku na vybraném webu. Je však výjimečný možností optimalizace. V takové kampani můžete rozvinout jedno nosné téma nebo propagovat až čtyři různá sdělení. Průběžné výsledky kampaně dostupné v reálném čase, pak ukáží, které téma, nebo zpráva jsou pro zákazníky nejzajímavější. A ty upřednostní. Přitom se čtenář pohybuje stále v redakčního obsahu. Komunikovaná informace tak má o to větší důvěryhodnost,“ vysvětluje základní principy optimalizované true native reklamy v on-line prostředí Milan Hrazánek ze společnosti iDvert.


Jak to celé funguje?

True native kampaň obsahuje až 4 články, pro každý z článků můžete vložit 2 alternativní nadpisy a 2 úvodní fotografie, z nichž si samoučící algoritmus vybere kombinaci s nejlepšími průběžnými výsledky a upřednostní je před ostatními. Články jsou umístěny na prémiových pozicích online portálů a můžete je doplnit fotkami a videi. Samozřejmostí je průběžná optimalizace kampaně a responzivita obsahu, tak aby se dosáhlo maximálního účinku kampaně. Ukázka kampaně je viditelná na přiloženém videu níže.



I čísla hovoří jasně. Podle průzkumu si totiž true native článků všímá až 93 procent uživatelů. Na rozdíl od bannerů je totiž čtenáři automaticky nefiltrují jako reklamní sdělení.


 

Efektivní cílení i průběžné měření účinnosti reklamy

Díky řazení do redakčního obsahu se vyhnou články i nástrojům, které blokují standardní reklamní formáty. Abyste oslovili čtenáře, kteří spadají do vaší cílové skupiny, můžete samozřejmě volit různé způsoby cílení.


Spolupráce už úspěšně funguje mimo jiné s jedním z největších vydavatelských domů u nás – Czech News Center. Vaše true native reklamní články se tedy přirozenou cestou mohou dostat ke čtenářům významných médií, jako třeba Blesk.cz, Sport.cz, E15.cz, Reflex.cz a mnoha dalších titulů se širokou základnou a nejrůznější skladbou cílových skupin.


„S true native článkem mají dobré zkušenosti různé skupiny zákazníků, od živnostníků až po velké korporace. Každému, kdo se na nás obrátí, rádi a ochotně poradíme,“ doplňuje Hrazánek ze společnosti iDvert.


Další informace hledejte na www.idvert.cz, nebo na e-mailu milan.hrazanek@idvert.cz.