Rozbitá televize nebo odřená kapota? S ČSOB Smartbankingem to vyřešíte v aplikaci

Pokud jste právě odřeli auto při couvání do garáže nebo vám vypověděla službu televize, je cesta do pojišťovny asi to poslední, na co budete mít chuť. Právě proto přišla ČSOB Pojišťovna s novinkou, díky které odzvonilo všem papírovým smlouvám a složitému vyplňování formulářů. S ČSOB Smartbankingem můžete totiž v aplikaci na chytrém mobilu dokonce i nahlásit a sledovat pojistnou událost.

Všechno po ruce, a navíc kdykoli online

Se Smartbankingem navíc nemusíte do pojišťovny ani kvůli tomu, abyste si zkontrolovali detaily svých pojistek. Všechno máte na jednom místě a navíc přehledně, takže můžete mít vše pod kontrolou a neunikne vám žádný detail. S mobilní aplikací jde navíc dokonce i nahrávat všechny potřebné dokumenty, což vám ušetří spoustu času například právě při hlášení pojistných událostí. Smartbanking navíc funguje 24 hodin denně, takže se k němu můžete připojit opravdu kdykoli a kdekoli.

„Snažíme se svým zákazníkům vyjít maximálně vstříc, a to v každé situaci. Chápeme, že vyřizování pojistné události zpravidla nebývá nijak příjemné. Proto je chceme lidem co nejvíce usnadnit a ušetřit jim zbytečnou cestu do pojišťovny, která už dnes neodpovídá standardům moderní služby,“ vysvětluje Petr Milata, mluvčí ČSOB Pojišťovny.

Mějte nad svojí pojistkou vždycky kontrolu

Pojištění ve Smartbankingu vám tak umožňuje snadno a rychle vyřešit všechny škody během několika minut, a navíc vám s ním můžete řešení pojistné události přehledně sledovat. To vám ušetří celou řadu telefonátů či dokonce návštěv pojišťovny. V mobilní aplikaci máte tedy všechny svoje pojistky doslova pod palcem – díky ČSOB Pojišťovně se zkrátka z pojištění stala služba, která odpovídá standardům 21. století.

A pokud si potřebujete narychlo zařídit například cestovní pojištění, není nic jednoduššího. Stačí vytáhnout telefon a pojistku si zařídíte během vteřinky – třeba cestou na letiště. „Pojišťovna by měla být lidem k dispozici právě tehdy, kdy ji potřebují. V ČSOB se proto snažíme jít s dobou a nabízet služby, které maximálně využívají možností moderních technologií. Výsledkem je právě náš Smartbanking, se kterým mají naši zákazníci možnost kdykoli vyřídit vše důležité a nemusí se bát, že by na něco zapomněli,“ uzavírá Petr Milata.