30 % Čechů trpí nedostatkem hořčíku. V čem ho najdete?

Žádné ciráty s citráty

Konzumovat hořčík v kombinaci s vitamínem B6 má smysl, protože béšestka zvyšuje vstřebatelnost hořčíku. Ještě větší vstřebatelnosti ovšem docílíte, pokud budete magnesium konzumovat ve formě citrátu. Takový potravinový doplněk je užitečný, pokud jste fyzicky aktivnější či sportujete. V takovém případě totiž potřebujete udržet energii ve svalech. K tomu je ideální Magnex CITRATE + B6. Potravinový doplněk neobsahuje sacharózu, laktózu ani lepek. Je vhodný také pro vegany.

Jak vám hořčík vlastně pomáhá?

Většina hořčíku se v našem těle vyskytuje v kostech, zubech, svalech a měkkých tkáních. Hořčík je zapotřebí v mnoha enzymech, které se podílejí na produkci energie, syntéze proteinů a metabolismu mastných kyselin. Ve svalech (vč. srdce) je zapotřebí hořčíku při svalové kontrakci a tvorbě energie. Dlouhodobý nízký příjem hořčíku může přispět k oslabení svalové funkce. Hořčík je také potřebný pro normální funkci nervového systému, protože přispívá k rovnováze elektrolytů. 50 až 60 % zásob hořčíku se v našem těle nachází v kostech, což znamená, že hořčík přispívá k udržení normálního stavu kostí a zubů. Navíc přispívá k normálnímu energetickému metabolismu v těle a ke snížením míry únavy a vyčerpání.

 

Potraviny, ve kterých najdete hořčík

●     Mák

●     Špenát

●     Dýňová semínka

●     Mandle

●     Fíky, datle

●     Tmavá čokoláda

●     Banány

Potraviny, ve kterých najdete B6

●     Játra, vepřové maso, makrely

●     Vejce, droždí

●     Banány

●     Brambory, zelí, špenát, kapusta, zelenina, avokádo, mrkev

●     Ořechy, obiloviny, celozrnný chléb

 

Rada na závěr: Jste fyzicky aktivní? Užívejte přípravek Magnex CITRATE + vitamín B6 po cvičení, abyste podpořili svou regeneraci.

Pokud chcete doplnit hořčík a zdarma vyhrát sportovní hodinky Polar, přihlaste se do soutěže od společnosti Vitabalans.

Publikováno na: