Popularita internetové tržiště MALL roste. Lidé si nepochvalují jen ceny

Dlouhodobě silným trhem je pro tuzemský MALL sousední Slovensko, kde se českým obchodníkům tradičně velmi daří. Čím dál zajímavějším je ale pro místní prodejce také trh slovinský, který bleskově roste. MALL je ve Slovinsku pod značkou mimovrste jedničkou na trhu, přičemž na e-shopu nakupuje celá čtvrtina slovinské populace. Čeští obchodníci, kteří chtějí ve Slovinsku prodávat, tedy mají velmi silnou výchozí pozici. Vedle Slovinska a Slovenska se Čechům obchodně daří také v Polsku, Maďarsku a v plánu je rozšíření partnerského prodeje také do Chorvatska. Přes hranice již dnes putuje čtvrtina objednávek.

Kromě silné pozice na domácím českém trhu je MALL jedním z největších e-commerce hráčů také v řadě dalších zemí střední a východní Evropy. Program MALL Partner tedy pro obchodníka může být branou do celého regionu a cestou k významnému růstu. To vše bez náročné administrativy a s minimálními vstupními náklady,“ popisuje ředitel programu MALL Partner Jakub Kováč, který má rozvoj tržiště na starost.

 

Mall Group


Za hranice bez starostí a vstupních nákladů

Obchodníci prodávající skrze tržiště mají expanzi do zahraničí mnohonásobně snazší, než kdyby expandovali s vlastním e-shopem. Nemusí totiž složitě získávat pozici na trhu, čímž odpadají obrovské investice do marketingu. Na všech trzích MALL obchodníkům zajistí IT infrastrukturu, zákaznickou podporu, překlady popisků, možnost doručení do více než 1100 výdejních míst a především dosah na miliony zákazníků, kteří na MALLu nakupují. Třeba na Slovensko navíc MALL kompletně obstará i dopravu.

Obchodníkům, kteří chtějí díky MALLu prodávat doma i za hranicemi, stačí vyplnit jednoduchý registrační formulář. Zalistování produktů na MALL se dá zvládnout i za 24 hodin a díky programu MALL Partner mohou na MALLu prodávat obchodníci všech velikostí a zaměření.

Napojení je možné skrze API i přes nejoblíbenější e-shopové platformy jako Shoptet, FastCentrik, WooCommerce a další. Nejmenší obchodníci ocení možnost své produkty zalistovat ručně – přímo v jednoduchém a intuitivním administračním rozhraní. Aktuálně navíc běží speciální promo akce, díky které je možné si prodej přes MALL Partner vyzkoušet na 3 měsíce zcela zdarma.