Další milník v oblasti nakupování na internetu. Slyšeli jste o online tržišti?

MALL.cz je internetové tržiště, které dnes sdružuje zboží od dvou tisícovek obchodníků. Využívají ho jak velké firmy s již zavedenými značkami, aby oslovily nové okruhy zákazníků, tak samotní výrobci a malí živnostníci, kteří dosud prodávali vlastní sortiment pouze v kamenných prodejnách. Těm MALL dokáže pomoci s celým procesem přechodu na internet – obchodníci své zboží mohou zalistovat na MALL již během 24 hodin.

Prodejcům je po navázání partnerství plně k dispozici profesionální zákaznická linka, již hotová IT infrastruktura včetně jednoduchého administračního prostředí pro správu produktů a objednávek i služba MALL Delivery pro snadnou přepravu objednávky k zákazníkovi.

Zalistování do online prostředí se tak stává dostupnějším a umožňuje držet krok s dobou i těm obchodníkům, pro něž by byl přesun podnikání na internet jindy náročný či dokonce nedostupný. Bez nutnosti zajišťovat vlastní online rozhraní se online prodej stal atraktivní možností i pro malé lokální podnikatele nebo neziskové organizace, které doposud získávaly prostředky pro svou činnost třeba skrze stánkový či pouliční prodej.

Marketplace je pro všechny

Prostředí tržiště MALL tak sdružuje velmi různorodé prodejce a všem přitom nabízí stejnou šanci na úspěch. Zaběhnuté e-shopy dokážou skrz MALL tržiště oslovit další skupiny zákazníků, malí podnikatelé díky partnerství se silnou značkou dokážou výrazně rychleji expandovat a oslovit miliony zákazníků bez nákladů na marketing.

 

Mall Group


Obchodníkům, kteří chtějí své zboží prodávat na MALLu, stačí vyplnit jednoduchý registrační formulář, zalistovat své produkty a začít prodávat, přičemž první 3 měsíce jsou pro obchodníky zdarma na zkoušku. MALL navíc úspěšně funguje nejen v České republice, ale také na Slovensku, v Polsku, Maďarsku nebo ve Slovinsku. Tržiště tak pro obchodníky může být také snadnou cestou na zahraniční trhy.