Potřebujete odeslat balíček? Stačí pár kliknutí v aplikaci a zbytek se zařídí za vás

„Na Slovensku jsme již etablovanou firmou se zajímavou zákaznickou základnou. Přepravu zásilek do Česka, o kterou je na Slovensku zájem, jsme zajišťovali prostřednictvím našich partnerů. Rozšíření vlastní sítě do České republiky bylo tedy logickým krokem, který navíc podpořil naše konkurenční výhody. Dokážeme přepravit zásilku odkudkoliv z České republiky kamkoliv na Slovensko/nebo opačně/během 24 hodin. Navíc pro tyto zásilky platí stejné váhové a rozměrové limity, jako pro zásilky vnitrostátní. Většina naší konkurence rozměry a váhu mezinárodních zásilek omezuje a dodání do 24 hodin nabízí jen mezi určitými regiony sousedních států,“ vysvětluje Miloš Melník, generální ředitel skupiny 123kurýr/123kuriér, a dodává: „Přepravní systém stavíme s ohledem na poptávku trhu, tedy širší specifikaci balíků. To nám umožňuje přepravit i zásilky, které jiným technologiím nevyhovují.“

(Zdroj: 123kurýr)


Vše zvládnete za pomoci jednoduché aplikace

Kurýrní služba nabízí zákaznickou aplikaci ATOL, která je uživatelsky příjemná, srozumitelná a přehledná. „Nabízíme novou strategii spolupráce. Nenutíme naše zákazníky, aby se zavazovali smlouvou, přijali třeba podmínky případného rozvázání spolupráce, nebo jiná omezení. Zákazník vstupuje do našeho systému tím, že na základě unikátního přístupového hesla a odkliknutí základních přepravních podmínek v aplikaci ATOL rovnou objedná vyzvednutí a přepravu zásilek. Pokud nechce z nějakého důvodu ve spolupráci pokračovat, prostě další svozy zásilek neobjedná. Vše probíhá on-line, bezpapírově,“ uvádí Miloš Melník. „Pro firmy s větším množstvím balíků v jedné objednávce nabízíme propojení prostřednictvím API nebo import dat přes soubory.csv.“


Miloš Melník, generální ředitel skupiny 123kuriér/123kurýr (Zdroj: 123kurýr)


Jak doručování probíhá? 


(Zdroj: 123kurýr)


Více informací na: www.123kuryr.cz.