Poslední šance nominovat trenéry mládeže s akcí Díky, trenére

Akce Díky, trenére má za cíl ocenit ty, kteří přivedou ke sportu co nejvíce dětí. Vyzdvihuje tím nasazení trenérů mládeže, kteří se většinou věnují práci s dětmi ve volném čase a zadarmo.

„Trenéři mládeže mají nenahraditelnou roli. Pomáhají dětem a mládeži získat lásku ke sportu a vedou je k pohybu a zdravému životnímu stylu. Často to nedělají pro peníze, ale jen aby dětem pomohli. Proto si podle nás zaslouží uznání. V rámci akce Díky, trenére, dáváme dětem i jejich rodičům příležitost vyjádřit svým trenérům poděkování za jejich práci,“ vysvětluje smysl akce její zakladatel Petr Rydl z agentury Konektor.

Přihlásit svého oblíbeného trenéra či trenérku do ankety může kdokoli na stránkách akce Díky, trenére, a to až do 15. května. Každý kouč pak dostane dopis s poděkováním od těch, kteří jej nominovali. Na podzim pak budou spolu se svými svěřenci usilovat o titul Trenér mládeže 2022. V minulém ročníku mladí sportovci a jejich rodiče vyjádřili díky více než 300 trenérů, celkem již akce za 6 ročníků ocenila práci více než tisícovky sportovních nadšenců.

„Už ze samotné nominace jsem měla neuvěřitelnou radost. Finále v Praze jsme si pak všechny nesmírně užily a byl to pro nás velký zážitek. Navíc to byla pro nás možnost představit lidem náš sport a získat pro něj větší uznání. Výhra navíc umožnila další rozvoj pro naše trenérky,“ popisuje Hana Novotná, která vyhrála minulý ročník spolu se svými svěřenkyněmi z klubu mažoretek Prezioso Sokol Blatná, a to jako vůbec první trenérka.

Trenérka mládeže 2021 - Hana Novotná

Vítěz soutěže Díky, trenére získá příspěvek 40 000 Kč na zahraniční tréninkovou stáž. Druhý v celkovém pořadí získá na stáž 30 tisíc, třetí 20 tisíc a čtvrtý 10 tisíc korun. Každému z nich navíc pořadatelé přispějí 10 000 Kč na provoz jejich sportovního klubu. Oceněni budou i ostatní trenérky a trenéři, kteří se dostanou mezi 16 semifinalistů.

Partnerem Díky, trenére jsou Národní sportovní agentura a ČSOB, akce probíhá za podpory Nadace ČEZ, sportovní značky Puma. Statistické zpracování a analýzu realizuje výzkumná agentura IPSOS.