Maminka dvou dětí tak úplně změnila svůj život. Dříve se živila jako PR manažerka a organizátorka eventů: pořádala například Ples v Opeře a řídila vztahy s veřejností a s médii pro organizaci Oktagon MMA. Dnes řeší smlouvy, objednávky, výrobu, cashflow a nejlepším přítelem se jí stalo mobilní bankovnictví od Raiffeisenbank.
„Digitální bankovnictví od Raiffeisenbank pro nás znamená velkou úsporu času a zároveň svobodu. Platit můžu klidně z pláže, hřiště, dílny, ráno i o půlnoci. Poskytuje mi neustálý přehled o tom, čím disponuji a jak se vyvíjí má finanční situace,“ vysvětluje Zuzana Fryaufová, jak jí digitální řešení pomáhá v každodenní pracovní agendě.
Stejný názor má i většina českých podnikatelů. Z nejnovějšího průzkumu Raiffeisenbank a Mastercard vyplynulo, že víc než tři pětiny podnikatelů vnímají, že jim zásadním způsobem pomáhá šetřit čas banka, kde mají svůj hlavní účet. Třeba tím, že jako Raiffeisenbank umožňuje založení účtu, jeho správu nebo podání žádosti o podnikatelský úvěr online.
„S bankou vše řeším online. Nevýslovně to šetří čas. Mám přehled o nasmlouvaných produktech, můžu je měnit, upravovat nebo sjednávat nové. Nutnost návštěvy pobočky v těchto záležitostech bych vnímala jako promarněný čas,“ říká Zuzana Fryaufová s tím, že naopak v případě investování či řešení složitějších situací osobní schůzku uvítá.
Z dat Raiffeisenbank a Mastercard vyplývá, že důraz na digitalizaci v oblasti bankovnictví kladou zejména mladší a začínající podnikatelé. Tři čtvrtiny z nich chtějí všechny, anebo alespoň ty jednodušší záležitosti se svou bankou řešit online. Spolu se zkušenostmi z podnikání pak roste i preference osobního setkávání s bankéřem, a to zejména při řešení složitějších případů.
„Raiffeisenbank je připravena vyhovět oběma skupinám. Jako jedna z mála českých bank nabízíme založení podnikatelského účtu i žádost o podnikatelský úvěr online. Vedle toho mají naši klienti k dispozici i širokou síť poboček, ve kterých mohou se svými podnikatelskými poradci probrat například náročnější požadavky a situace,“ říká ředitel segmentu malých a středních firem Raiffeisenbank Martin Vakoč.
Digitální řešení pro podnikatele od Raiffeisenbank ale nabízí taky spoustu dalších benefitů, jako je například vytvoření terminálu pro přijímání platebních karet přímo z mobilního telefonu nebo možnost zřídit si propojení s účetními systémy pomocí API. „API využíváme hlavně k propojení našeho e-shopu a platební brány. To nám také neskutečně ušetřilo čas,“ uzavírá Zuzana Fryaufová.