Zažijte den v životě rPETky z McDonald’s

Již na začátku letošního léta zavedl McDonald’s ve svých restauracích vodu Rajec pouze v téměř stoprocentně recyklovatelných rPET lahvích. Co si pod tím má ale člověk vlastně představit? To, jakým způsobem celý proces rPET funguje představuje McDonald’s na svých sociálních sítích a YouTube pomocí krátkých loopů (dokola se opakujících gifů) a také videí s rPETkou v hlavní roli. Ta zažívá lásku, strach ale také dobrodružství

Není vše jen o číslech

McDonald’s se rozhodl jít cestou zábavné ale zároveň poučné komunikace směrem ke všem, kterým není problematika udržitelnosti lhostejná. „Tato témata nemusí být jen o číslech. Proto jsme se rozhodli jít cestou kreativních a neotřelých videí a loopů umístěných na sociálních sítích a YouTube. Videa hravým, ale zároveň poučným způsobem vysvětlují přínosy rPET lahví a formát nekonečně se opakujících gifů prezentujeme naše dvě hlavní myšlenky – obnovitelnost a udržitelnost,“ říká Jitka Pajurková, ředitelka komunikace a PR společnosti McDonald´s. 


Dlouhodobá kampaň

Zavedení vody Rajec v rPETce je jen jedním z celé dlouhé řady kroků, které McDonald’s činí k šetrnějšímu podnikání. Zavedení této novinky v balení vody je součástí dlouhodobé kampaně Naše protože. V rámci ní minulý rok například společnost umístila pro podporu lokální biodiverzity ptačí budky a hmyzí hotely do okolí svých restaurací, představila projekt Trash Patrols, tedy uklízecí čety složené ze zaměstnanců a dobrovolníků, které uklízí okolí restaurací či oblíbená výletní místa v regionech, nebo navázala spolupráci s písničkářem Pokáčem. 


Publikováno na: