Úspěch firmy není náhoda, ale výsledek tvrdé práce

Že to půjde, byl přesvědčen hned od začátku spoluzakladatel a spolumajitel společnosti pan František Havlíček. Díky vytrvalosti a usilovné práci založil se svými třemi společníky, jako jednu ze společností skupiny Havex, 12. listopadu 1993 společnost HAVEX-auto s první provozovnou ve Vrchlabí, a to se dvěma prodejci a dvěma servisními techniky. Tehdy ještě nikdo netušil, že se jedná o jednu z prvních mnoha lokalit, kde dnes společnost působí.


Vrchlabí tehdy



Vrchlabí nyní


Ke čtveřici prvních zaměstnanců se postupně přidávali další. Někteří zůstali ve Vrchlabí, jiní zabezpečovali rozvoj nově otevřených poboček. Magická hranice 100 zaměstnanců padla v roce 2007. Silná vize a partnerství s cílem dosáhnout společných ideálů představují jeden z klíčových prvků úspěšného podnikání. HAVEX-auto takový významný krok učinil v roce 2009, když podílově vstoupil do společnosti IMOFA, spol. s. r. o., čímž došlo k rozšíření produktového portfolia. Vedle značky Škoda se autorizace rozšířila o vozy značky Jeep, Alfa Romeo, Fiat, Fiat užitkové vozy a Maserati. O rok později se přidal ještě Seat a před dvěma lety i motorky Vespa, Moto Guzzi, Piaggio a Aprilia.

Rozšířením portfolia čísla zase povyrostla. První miliarda obratu přišla v roce 2010 a o jedenáct let později se firma přiblížila až k šestinásobku (společně s IMOFA a HAVEX Mobility).

Ovšem jakkoli jsou zvyšující se obraty důležité, není v HAVEX-auto všechno jenom o růstu, což dokládají aktivity v oblasti společenské odpovědnosti. Touto aktivitou bylo založení projektu ŠKODA Handy, ve své době největší chráněné dílny v České republice. Za činnosti ve prospěch občanů se zdravotním postižením získal projekt ŠKODA Handy v roce 2010 cenu MOSTY.

Společenská odpovědnost HAVEX-auto zahrnuje i odpovědnost firmy vůči sobě samé. K zaměstnancům se chová s respektem a snaží se investovat jak do jejich růstu, tak do rozvoje. V posledních letech se výrazně navýšili investice do digitalizace. Výsledkem je například vlastní prodejní portál prodej-vozu.cz, on-line servis, CRM systém, online kampaně nebo Zákaznické centrum. Postupnými inovacemi se tak firma přesouvá od prodeje na papíře do současného on-line světa, a tím ještě více zkvalitňuje své služby pro klienty, obchodní partnery a v neposlední řadě i pro zaměstnance. 


Nová Paka tehdy



Nová Paka nyní


Vědomí, že úspěch není jen otázkou náhody, ale vytrvalosti a tvrdé práce dovedlo rodinnou firmu mezi lídry v oboru. Zásluhou kolegů, klientů a obchodních partnerů, se stala nositelem kvality, péče a spolehlivosti.

S jasnou vizí do budoucna, odhodláním sobě vlastním a pod heslem: „Věříme si“ je HAVEX-auto připraven čelit dalším výzvám.

Více o historii firmy se dozvíte ZDE.