Anna Geislerová dokazuje, že stará láska nerezaví

Rusovláska s porcelánovou pletí a vytříbeným vkusem Anna Geislerová, se nedávno ukázala se svojí láskou z dřívějška – československou oděvní značkou Pietro Filipi, která letos slaví 25 let od svého založení.

Rusovláska s porcelánovou pletí a vytříbeným vkusem Anna Geislerová, se nedávno ukázala se svojí láskou z dřívějška – českou oděvní značkou Pietro Filipi, která letos slaví 25 let od svého založení.


Aňa je na fotkách jako vždycky okouzlující


Aňa for Pietro with love

Když v roce 2010 vytvořila kolekci pro Pietro Filipi, bylo to také poprvé, kdy si vyzkoušela roli návrhářky. Kolekce byla, stejně jako její tvůrkyně - vkusná a sofistikovaná. První vlaštovkou a zároveň nejvýraznějším kouskem kolekce s názvem Aňa for Pietro with Love byla róba v holubičí šedi s rudým srdcem na hrudi a výrazně řasenou sukní.

Vzájemné sympatie a úspěšná spolupráce

 „Aňa má nejen výrazný cit pro módu, ale jak jsme při spolupráci poznali, je to nesmírně milý a otevřený člověk.“ Nechala se tehdy slyšet kreativní ředitelka Alena Loudinová. Není tedy divu, že kampaň ke kolekci Pietro Filipi podzim/zima 2018 nafotila právě půvabná herečka, která je zároveň její ambasadorkou na střeše Lucerny v Praze.


Kolekce je sofistikovaná a jedinečná


Myšlenka kvalitní české módy

Příběh začíná v roce 1993, kdy se podnikatel Petr Hendrych rozhodl založit firmu, která bude vytvářet kvalitní českou módu. V té době se mu narodil syn Filip a kombinací křestních jmen vznikl název Pietro Filipi.

Postupně se z pár zaměstnanců v kočárkárně v Nuslích tým rozrostl až do dnešní podoby, tedy zhruba čtyřiceti poboček v šesti zemích světa. V duši jsme ale zůstali Čechoslováci. 80 % naší výroby stále držíme na území České republiky a Slovenska a tým návrhářů máme v Praze.


Večerní snímek z focení kolekce


Hrdí na svůj původ

Made in Czechoslovakia má v tomto případě vyjadřovat punc kvality - označení, které nesly všechny výrobky, které byly kdysi z Československa hrdě vyváženy do zahraničí.